Metal Gear Rising: Revengeance
X360
-  Nie je skladom
-
Kľúčovým rysom je pre hru systém Zan-datsu - Uťať a vziať. Systém zahŕňa rozsekanie nepriateľa a možnosť brať si diely z ich tiel. Reč je hlavne teda o robotoch; Rastúce stealth prvky, kedy si vďaka protagonistovej rýchlosti a obratnosti budete pripadať ako lovec; Raidenovou hlavnou zbraňou je vysokofrekvenčná čepeľ, ale nájdete tu širšiu škálu vedľajších a doplnkových vybavení; Pripravte sa pocítiť morálny rozdiel v tom, keď zabijeme človeka, než keď zničíme dokonalého robota
Metal Gear Solid s podtitulom Rising je ôsmou hrou z kroniky Metal Gear. Hra vzniká pod taktovkou spoločnosti Kojima Productions, ktorá opúšťa heslo "Taktická špionážna akcia" a razí si novú cestu pod mottom "Blesková akcia". Do popredia sa vracia rýchly ninja Raiden, s ktorým sme sa mohli stretnúť už v starších hrách tejto série. A práve vďaka obratnému Raidenovi dizajnéri hovoria o žánri stealth hunt action.
Dej sa odohráva v nepríliš vzdialenej budúcnosti a aj keď sa celá séria nesie v kontexte vojny a akcie, tak ich hlboká myšlienka je vlastne pacifistická. Hra sa snaží poukázať na márnosti vojny, nezmyselnosť jadrového zastrašovania, nebezpečenstvo jadrových zbraní, psychologické následky vojny pre deti i dospelých, hrozby genetického inžinierstva a hlavne predstavu, že nepriatelia sú nepriateľmi len v relatívnom vyjadrení.
Samotný Raiden sa počas hry pokúsi dokončiť transformáciu, ktorú už skôr začal. Teda, svoju ľudskú časť previesť na mechanickú a stať sa tak dokonalou zbraňou na zabíjanie. Navyše v priebehu hry sa budete musieť vyrovnať s Raidenovou minulosťou, čo by detského vojaka, alebo s jeho ľudskosťou všeobecne. -
Diskusia dočasne vypnutá
Svoje otázky k objednávkam prosím smerujte na email xzone@xzone.sk. Ďakujeme
-
Recenzia (0)
Komentáre (0)